2012. március 21., szerda

milyen blog?

Nem tudom milyen kategóriába lehetne sorolni most perpillanat a blogomat, az biztos, hogy már rég nem az  eredeti "funkcióját" tölti be, tehát már korántsem csak életmódblog. De beauty-blognak sem hívnám, mert nincsenek sminkek, nincsenek outfitek,és társai, viszont vannak termékajánlók/nemajánlók, körmös postok  stb. Legyen mondjuk nőcis blog, és ez aztán mindent lefed, amiről én itt írogatok. :P
Viszont az a legnagyobb baj, hogy mostanában az "életmód" oldalát nagyon elhanyagoltam a blognak. :S Ennek oka is van. Vagy össze-vissza ettem, vagy alig ettem, mozgás hébe-hóba, bár a napi séta megvan Marcival...Fogytam egy keveset ennek köszönhetően, amit jó lenne tartani is, de most már megint kellene valami rendszer is a kajába, csak perpill a rendszer az, ami a legtávolabb áll az életemtől és ez pár hétig (amíg be nem költözünk a  házba) így is marad. :S Pedig jó lenne valamit kitalálni, mert az anyagcserének ez az életmód nagyon nem tesz jót...

7 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik így a blogod. Az is jó, ha írsz az életmódodról is, ha úgy van kedved, de szerintem nem baj, hogy eltolódtál beauty irányba, mert melyik az a nő, akit nem érdekel a beauty téma? :) Szerintem :)

    (Ja, és eddig valami miatt nem tudtam kommentelni... Egyszerűen nem jött elő a ''megjegyzés küldése'' opció :S de most már jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ran! :) Nos van olyan nő, de hát az meg úgysem az én blogomat fogja olvasgatni. :D :D

      Komment: pfff , ne tudom mi lehetett a gond, de annak örülök, hogy megint tudsz írni! :)

      Törlés
    2. Hát, fogalmam sincs, hogy miért, de remélem nem lesz többet ilyen :)

      Törlés
  2. Na, most hogy vége a játéknak én is megírom miért olvaslak (de már nem lapozgatok vissza a bejegyzéshez és itt aktuális):D
    Szóval, ez az egyetlen olyan blog, ami kikapcsol, ha elolvasom a többi életmódosat. Már annyira unom, hogy mindenki a súlyával van elfoglalva, nem kéne, hogy mérvadó legyen. Éppen ezért nem is bánom, hogy nem látom a napi étrended, sosem néztem, egyik blogon sem, egyszerűen átsiklott a szemem felettük :P
    Azon már én is gondolkodtam, hogy hova soroljam a blogod, én inkább az elegáns nőies kifejezést használnám, nőcis legyen egy tizenéves. 25 felett meg elegánsabb a nőies kifejezés :)
    Természetesen imádom a lakkmániád, és lassan már nálam is észrevehető 1-2 jel :DD Aztán ott van a termékajánló, ennek csak örülök, egy fórummal kevesebb :)
    Hagyd meg ilyennek a blogot, mert szerintem ez vagy te igazán és nem az életmódolós :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig igazán játszhattál volna, de mindegy. :D :P Köszi a soraidat, tök jól esnek. :) Örülök, ha hasznosnak és szórakoztatónak találod a blogot. :) Napi étrend nem is lesz több, esetleg heti, bár... :D

      Törlés
  3. Igen, a lakkmániád ragályos :D Én most lakkvásárlási stopot hirdetem saját magam ellen - amit épp ma szegtem meg az Essence pelyhes csodájával, de hát annyira szép!!! :DD De most tényleg nem akarok több körömlakkot beszerezni egyelőre, kivéve a már úton lévő 3 darabot ;)
    Szerintem is hagyd ebben az irányban továbbmenni a blogod, mert nagyon szeretem a termékajánlókat, a recepteket is ki szoktam próbálni, a lakkokról pedig fent már írtam. Az életmód rész megnyilvánul a receptjeidben is, szóval ilyeneket hozhatsz még. Az életmód lefedi az ápolt külsőt és a lelki békét is. Úgy érzem, Neked mindkettő megvan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan pelyheset én is akarok MOST rögtön! :D De itt még az új essence-t nem rakták ki. :S :S Meg az Avonból is elcsábulok néhányszor, most pl. ugye az új színekre. :D

      Köszönöm a kedves sorokat, azt hiszem tényleg jó irányban halad most ez a blog, nem is térek le az útról. :))

      Törlés