2012. március 20., kedd

az első tapasztalat- Balea Ultra Sensitive sampon

Nos azt mondtam pár hét mire írok erről a samponról, de az első tapasztalataimat mindenképp szeretném megosztani veletek. Sajnos nem tudok jót írni. :S Vasárnap mostam meg a hajam, és ma már meg kell ismételnem a műveletet. A hajam fénytelen, sprőd, nincs tartása, a fejbőrömet pedig mostanra teljesen szétkapartam. :S Eddig is Balea samponom volt, a festett hajra valót használtam, és elég volt heti egyszer hajat mosnom. Szerencsére van még belőle, szóval ma nem kísérletezem, mert arra most tényleg nincsen időm, hogy heti akár háromszor is hajat mossak. Lehet, hogy ezek csak a kezdeti hatások, de most elment tőle nagyon a kedvem. :(

6 megjegyzés:

  1. Nekem alapvetöen nem jöttek be a Balea samponok, de ettöl függetlenül még lehet jó. Ha lesz úgy türelmed, akkor próbáld meg az ecetes öblítést utána és adj egy kis idöt a fejbörnek, hogy hozzászokjon a másfajta összetevökhöz!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha vége ennek a költözéses mizériának kipróbálom... :)

      Törlés
  2. Szia! Az vigasztaljon, hogy nekem sem jött be a szilikonmentes Alverde :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az ember próbálkozik, mert törekszik a jobbra, a természetesebbre, aztán vagy sikerül vagy nem.. :S

      Törlés
    2. Jah és nem is a szilikonnal lehet a gond, mert tegnap jót röhögtem látva a piros Balea összetevőit, annál is feltüntetik, hogy szilikonmentes. :)

      Törlés
    3. A barna is szilikonmentes - most néztem meg. :-)

      Törlés