2011. július 14., csütörtök

töltött lepény

A receptet Zsuzsitól, egy kedves régi diákomtól kaptam. Mivel olvassa a blogom, itt is puszi a receptért! :)))


Szóval a lepény. Pofonegyszerű, gyors, laktató, ezerféleképp variálható és isteni finom! :))

30 dkg lisztet (tk, kilófaló, sima, update..stb), gyúrj össze 3 dl tejföllel/joghurttal, 1 tk. sóval, és egy fél csomag sütőporral. Vedd ketté a tésztát és nyújtsd ki kerekre/szögletesre mindkettőt. A tölteléket halmozd a tészta egyik felére, hajtsd fel és a széleket nyomkodd le, hogy a töltelék ne folyjon ki. A töltelék teljesen opcionális: én legutóbb maradék lecsót, sült húst és sajtot tettem bele. De mehet bele sonka, hagyma, paradicsom, bármilyen sajt. Tényleg csak fantázia kérdése! :) Előmelegített sütőben, közepes lángon aranybarnára sütjük! :)

sütés előtt

készen

felvágva

3 megjegyzés:

  1. Na ezt hétvégén kipróbálom, nagyon jól néz ki.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlót csináltam holnapra a maradék kolbis lecsóból, meg volt lefagyasztva házi U rétestésztám, abból alkottam ilyen batyut :) jó kis ubival fini lesz :))

    VálaszTörlés
  3. Kovtama: majd mesélj! :)

    MArcsi: az is jó lehet! :))

    VálaszTörlés