2011. július 12., kedd

tali

Szombaton összejött a mi kis életmódváltó csapatunk a Westendben. :) Olyan volt a találkozó, mintha már ezer éve ismernénk egymást, szerintem senki nem érezte magát feszélyezve. :) Mindenről beszélgettünk, nemcsak a kalóriákról. Gyerekekről, pasikról...olyan igazi csajos módon! :D
Adtunk a kalóriáknak is rendesen, én a Burger King egyik menüjére csaptam le, bár light kólával ittam az sokat nem javított a helyzetemen, aztán még egy óriási csodacsokismuffin is lecsúszott, ahogy a lenti képen láthatjátok is. :D Remélem a legközelebbi találkán még sok szívemnek kedves embert ismerhetek meg személyesen is! :)

Cath, Andi, Bambi, Zsani, Nyusz, Zitus, Pipacs, Robi


3 megjegyzés:

  1. én is remélem :) szépek vagytok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néztek ki!! A következőn már én is szeretnék mosolyogni!

    VálaszTörlés
  3. de jó, hogy találkoztatok :) kár, hogy lemaradtam :(

    VálaszTörlés