2011. július 5., kedd

sütés nélküli almás

Ez a sütemény  is még szombatra készült. Ezt viszont már olyan alapanyagokból készítettem, ami remekül beilleszthető a reform-életmódba! :)
A teljes recept itt olvasható. Én mindössze annyit változtattam rajta, hogy tk. babapiskótát használtam (Manner), és cukor helyett fruktózzal készült. A tetejéről is lespóroltam a tejszínhabot, helyette pirított mandula került rá, valamint egyszerűen egy tepsibe raktam tortaforma helyett! :)
Az egész süti mosogatással együtt kb. fél óra alatt megvan, mutatós (bár ez az én fotómon nem látszik! :D ) és nagyon finom!! :)))

5 megjegyzés:

  1. Hol vetted a babapiskótát?

    VálaszTörlés
  2. Évus: Spárban, de biztos van a tecsóban is! :)

    VálaszTörlés
  3. dm-ben is szokott lenni, én már vettem ott is. :)

    nagyon guszta a sütid, nálunk is nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  4. Bambi: köszi, Neked köszönhető, hogy rá találtam!!! :) Legközelebb valami más gyümölccsel is megcsinálom! :) Na majd kutakodok ma a dm-ben! :)))

    VálaszTörlés