2011. július 16., szombat

a strandok ételkínálata

Röviden és tömören : elkeserítő. Legalábbis a mi kis strandunké biztosan az, bár máshol sem volt jobb a tapasztalatom eddig. Ha diétázol , akkor bizony erősen törnöd kell a fejed, hogy mit egyél. Hacsak nem pakolod fel a hűtőtáskádat mindenféle diétás finomsággal. De mivel A. most szabin van, és azt mondta, hogy ha már nem utazunk el sehova, akkor ne főzzek, eszünk étteremben, vagy strandon. :) Ezzel márpedig élni fogok és kész! :P Így esett tegnap a választásom a rántott csirkemellre savanyúsággal. Mert friss saláta az nincs. Ellenben van: hamburger, palacsinta, lángos, hot-dog és fagyi. Ennyi. Mindegy megoldottam, de szívesebben ettem volna egy jó kis gyrost friss salátával. :)

4 megjegyzés:

  1. Édes ez a kis pöttöm:)Na ja, szocreálos kaja maradt, de azt hiszem ezek nélkül az ételek nélkül nem is tudnám elképzelni a strandot.:) Bár ez meg nem zárja ki, hogy kicsit fejlődjenek és más kajákat is kináljanak, hogy tényleg legyen választék.

    VálaszTörlés
  2. Képzeld, én múltkor azt ettem a strandon és volt olyan zsíros.. :S ...rosszul választottam :S
    Marci nagyon aranyos..kis imádnivaló :)

    VálaszTörlés
  3. Mi Hajdúszoboszlóra vagy a Balcsira szoktunk menni, és múltkoriban Hajdúszoboszlón ettem gyrost pitában. De annyira elvolt sózva, hogy ehetetlen volt.. Pedig aranyos nénik csinálták, gondoltam ők biztos finomat csinálnak... :s Hát nem..

    VálaszTörlés
  4. kovtama: én el tudám képzelni, legalább nem lenne kísértés! :D :D

    Szilvi: gyrost??

    Poppy: sajna ez mindig benne van a pakliban. :(

    VálaszTörlés