2011. szeptember 4., vasárnap

erő gyere elő! :)

Eltűntem. Megint.. :P Az eltűnés oka két nyaralás, valamint az én ördögfióka kisfiam, akitől mostanság fél perc nyugtom sincs. A kajára nincs erőm figyelni, a mozgást holnap kezdem újra zumba formájában. A súlyom 69-70-71 kg között ingadozik, így mondhatjuk, hogy a súlytartás továbbra is megvan. Holnaptól igyekszem újra jönni, legalábbis ami a napi étrendemet illeti, jó kis kontroll volt az nekem mindig. Ja és , hogy még egy kicsit se unatkozzak tegnap beiratkoztam egy nyelviskolába is, irány a középfokú német! :)

2 megjegyzés:

  1. hajrá:) bár nekem is lenne ennyi energiám... én egyenlőre még mindig csak a jógalasztinál tartok, meg a takarítás közbeni táncolásnál.:)

    VálaszTörlés
  2. Energia? Az nekem sincs sok, inkább csak akareterőm. Bár az sem mindig. :D :D

    VálaszTörlés