2011. szeptember 19., hétfő

az új hajszín

10 megjegyzés:

  1. Nah erre mostmár tényleg írnom kell neked kedves Pipacs! :) Jó fél éve (inkább 8hónapja) követem ténykedésedet serényen, és merítek erőt... több blogot is kiválasztottam, de vhogy a tiéd maradt meg tartósan, sajnos többen is úgy látom vagy nagyon hosszú szünetre mentek, v feladták... :( Én veletek együtt fogyogatok, most ott vagyok kb ahol te, 69-nél :) (15kg körül ment le). ez már a mindenkori versenysúlyom, de ha már ilyen jól belejöttem, meglátjuk, megy-e tovább is! :D az új hajszín szuper, már kb 2éve szeretnék rézvörös lenni én is! megtudhatom hogy milyen termék is ez pontosan? előre is köszi! a plussz poén még az egészbe az, hogy ugyanolyan göndör a hajam mint neked, igaz, most váll alá ér bőven, és rúgja ki a hullámokat sajnos, de a környezetem nem igazán szeretné ha levágatnám...pedig a tiédet elnézve megint kacérkodom a rövidebbel! ;)
    csak így tovább!!!
    pussz: A.

    VálaszTörlés
  2. Ayu: Köszi! :))

    Panda: nagyon köszönöm a kommented, nagyon jól esnek a soraid! :) Gratula a mínusz kilóidhoz, nagyon szép eredményt értél el! :) Én nem bántam meg sem a hajszínváltás, sem azt, hogy levágattam a hajam. Imádom, így ahogy van. :D Nekem mondjuk a hosszú hajam sem rúgta ki a hullámokat, de így sokkal egyszerűbb a kezelése az tény. :) A színt megkérdezem Neked a fodrásztól. Az biztos, hogy wella, de sajnos a színkódot nem tudom. :) További sok sikert az életmódváltáshoz! :)) Remélem találsz majd a blogomban továbbra is hasznos infókat. :) puszi!

    VálaszTörlés
  3. Vaúúúúúú!
    Tök jó lett! Olyan Pipacsos!

    VálaszTörlés
  4. szép, szép... de nekem a régi jobban tetszett. :P
    kell a változatosság is! ;)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik az új hajszíned! Hasonlít az enyémhez....Nem tudom, hogy milyen festékkel festettétek, de kíváncsi lennék rá, hogy a tiéd is engedi a színét? Az enyém sajnos, igen.

    VálaszTörlés
  6. Bombarka: Köszi! :D


    elinore: kell bizony, most nekem nagyon kellett! :)))


    Klarissz: nekem még sajnos nem volt olyan festék, ami ne engedte volna a színét. Ez is, pedig nem olcsó festék. Viszont csak két hajmosásig, utána már nem. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én még nagyon új vagyok itt :) Milyen festékkel sikerült ez a fantasztikus szín? :)

    VálaszTörlés