2011. szeptember 12., hétfő

3.


..mindaz, amit látsz, hamarosan megváltozik, sőt megszűnik. Arra gondolj, hány változásnak voltál már magad is tanúja. A világ változás, az élet felfogás dolga.” (Marcus Aurelius)



A tegnapi úszást rendesen érzi a derekam és a hátam is, de jó értelemben. Nagyon-nagyon jól esett, igazán ez az a mozgásforma, amit nekem találtak ki (nem hiába vagyok vizes jegy:P), szóval valahogy be kell majd iktatnom legalább hetente egy úszást.

R: 2 szelet tk. pirítós, kacsazsírral, sok zöldség, kv
T: -
E: kacsa, savanyúsát, 1 sz. graham toast kenyér
U: nektarin
V:  1 tk szilvalekváros papucs

Mozgás: Norbi ducitréning 1, 100 hasprés, 100 fenékerősítő gyakorlat

Folyadék: min. két liter

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az idézeted! A héten már többen a változás fontosságát említették nekem. Érdekes......

    VálaszTörlés
  2. :) Én csütörtökön nagy fába vágom a fejszém, ha minden jól megy rézvörös leszek! :)))) Szóval tovább változom...

    VálaszTörlés
  3. Mi az a fenékerősítő gyakorlat? :)

    VálaszTörlés
  4. Lábemelések: egyenes lábbal, hajlított lábbal, oldalra... :)

    VálaszTörlés