2011. szeptember 17., szombat

good bye műköröm!

Úgy emlékszem tavaly ősszel tettem fel megint zselés körmöket. Nagyon szerettem őket, viszont a manikűrösnél töltött időt mindig nagyon sajnáltam, meg gyorsan meg is untam a színt, amit feltettünk, viszont 2-3 hétig ha meguntam, ha nem kénytelen voltam ugyanazt a színt nézegetni... Három hete megváltam a karmoktól és visszakaptam a saját körmeimet. A zselé alatt egész jó állapotban voltak a körmeim, de azért elkezdtem táplálni az Avon ásványi anyagos körömerősítő folyadékjával.

Ezt használom most alaplakknak. Erre jön az aktuális szín, majd a fedőlakk. Ez most jelen pillanatban a NYC átlátszó lakkja, ami 7 napos tartósságot ígér, és ezt tanúsíthatom is. Mosogatás, rengeteg kézmosás, takarítás mellett sem volt baja a lakkoknak 5 nap után sem.  

Nekem a gyors száradás nagyon fontos, így bevetettem az Essence szárítóját. Sokkal gyorsabban nem száradnak a lakkok, viszont olaj-tartalmánál fogva ápolja a körömágyat.

5 megjegyzés:

  1. Nekem is volt egy időben műkörmöm, de mindig letört sajnos 1-2 :D Nem tudtam rá rendesen vigyázni. Ezt a NYC fedőlakkot még nem próbáltam, én az Essence Better Than Gel Nails fedőlakkját használom, az is szuper, csak ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem tört le szinte soha, viszont untam. :D Igen, akartam venni Essence fedőlakkot, de itt kicsiny városunkban iszonyat szegényes az Essence választék.. :S :S De majd nézelődök! :)

    VálaszTörlés
  3. Helyesen ugy kell irni hogy good bye, egyebkent nincs ertelme a cimnek.

    VálaszTörlés
  4. Köszi kedves ?????, mindjárt javítom. :)

    VálaszTörlés
  5. Nincs mit, en kulfoldon elek, innen olvasom a blogod, kis keresgeles utan talaltam ra nemreg, mivel en is fogyozom.Aztan rajottem hogy en olvastalak mar regebben, a masik blogodat, csak sajnos nagy banatomra egyszercsak jelszavassa tetted!Pedig nagyon jo volt olvasgatni.

    VálaszTörlés