2011. szeptember 10., szombat

1.

Akkor hajrá, és nincs is megállás karácsonyig! :) A nyarat kicsit ellinkeskedtem, de ahogy az előző postban írtam legalább a súlyomat tartottam. Az is valami, pláne azok után amiket összeettem. Viszont sokat mozogtam, így a súlytartást teljes mértékben ennek tudom be. Ami bosszantó, hogy a zumbára már nem tudok járni. Olyan lehetetlen időpontra tették, hogy Marci fürdés-és altatásidejére esik, az meg nekem szent és kész. Úgyhogy kezdődik előlről az itthoni kínlódás, ha tetszik ha nem mozogni kell, anélkül nem megy ez az egész bármennyire is szeretném. Ez van, lusta kismalac vagyok. :P Na akkor lássuk a mai napot:

Súly: 70,1 kg

R: 1 szelet SPAR-os zabpelyhes kenyér vajkrémmel. Nagyon laktat, ezentúl csak ilyet veszek.
T: 1-2 db tk. keksz
E: chillis bab, 1 sz. zabos kenyér, gyümölcsleves
U: 1 keksz
V: 1 sz zabos kenyér, májas.
Folyadék: sajnos kevés

Mozgás: -

3 megjegyzés:

  1. Hú ez a blog most nagyon fekete. Kedved azért remélem jó, vagy legalább is jobb...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az szuper, hogy tartottad a súlyodat. Sajnos nekem ez a sport ellenére sem sikerült, na de nem baj. Én is belehúzok most már :)

    És hajrá! :)

    VálaszTörlés
  3. kovtama: nem is fekete, hanem pink és fekete :P Egyébként igen, jó a kedvem! :)))

    Ran: hajrá nekünk!!! :)

    VálaszTörlés