2011. május 18., szerda

összefoglalva

Nos így, hogy belevágtam a tervbe most már írhatok is róla. Szóval a nagy TERV az volt, hogy amíg Anyuéknál vagyunk újra hozzászoktatom magam a mozgáshoz. Ez a múlt héten nem jött össze, nagyon sokat jöttem-mentem és hát sajnos ettem is, de szerencsére nem híztam. Hétfőtől azonban kőkeményen belevágtam. Eddig minden nap volt valamelyik Ducitréning és utána egy kis alakformálás. A kajával is nagyon jól állok, napi 5x keveset elvet követem! :) Meglátjuk a május végi mérlegelésnél mi lesz az eredmény! Remélem elérem a bűvös HATOST! :)

3 megjegyzés:

  1. Eléred, efelől nincs kétségem!!!!! Meg tudjuk csinálni és kész!!! :)

    VálaszTörlés
  2. No nézz oda te! :))
    Én ugyan csak fotón láttalak, de ki itt a duci? :D
    S különben: amit AKARSZ, eléred. Bármi legyen is :D :D BÁRMI! :d

    VálaszTörlés
  3. Poén: Valamit találtam és Rád gondoltam, kukk be hozzám:D

    VálaszTörlés