2011. május 1., vasárnap

Kitartó április - összegzés

Végül 1.5 kg mínuszt mondhatok magaménak és pár centiméterrel is karcsúbb lettem, annak ellenére, hogy azért voltak kilengések ebben a hónapban is.
A Motiváló Május végén azt szeretném ebbe a blogba írni, hogy végre hatossal kezdődik a súlyom. :)
És, hogy mit teszek meg ezért a célért?
- több, sokkal több folyadék, sajnos mostanában nem figyeltem erre...
- mozgás!! mozgás!! mozgás!!
- mivel Marci miatt mindent kell főznöm és vegyes étrendet kell tartanom, így délben mindig ún. hagyományos kaják lesznek, persze, amit lehet reformosítva, így délután továbbra is marad a görög joghurt és fagyasztott gyümölcs kombó.

7 megjegyzés:

  1. Májusi gyümi reggeli mehet???

    VálaszTörlés
  2. Segítenél?A kilófaló liszt receptjét szeretném megtudni!

    VálaszTörlés
  3. Babocska! Ezt még át kell gondolnom ,mert nekem a délutánjaim lesznek kemények kajaügyileg! :D:D

    Névtelen: hm...in medias res??? :)

    VálaszTörlés
  4. OK, Nóóó problémmóóóóó:)

    VálaszTörlés
  5. Pipacs, a Csemeteledel nevü blogot ismered?? Nagyon jó receptek vannak rajta (föleg) gyerekeknek az egészséges táplálkozás jegyében!!
    http://csemeteledel.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Sajnos azért csak így,mert nem találtam email címed,hogy ott írhassak neked.Névtelen,mert nincs google fiókom.

    VálaszTörlés
  7. Babocska: ok! :)

    Bogi: Köszi az infót, már rendszeres követője is lettem! :)

    VálaszTörlés