2011. május 3., kedd

áprilisi köröm

 
A lenövést nézzétek el, ez már több mint 3 hetes köröm...

4 megjegyzés:

  1. Ohh, hát ki kukucskál ott a jobb felső sarokban??:)
    ---Bocs, én nem látok tovább a babáknál:):D!!!---

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem fogod elhinni! Ez a mostani körmöm... csütörtökön készült...
    http://www.nails.hu/index.php?fmenu=0&lap=3&id=16886&Nr=11

    VálaszTörlés
  3. Babocska: az én kis drágám mindig mindenhol ott akar lenni! :)))

    Évus: én már nem is tudom mit gondoljak! :D Nagy a párhuzam az biztos! :) Egyébként én most azon agyaltam, hogy színes kövekkel akarom ugyanezt a mintát! :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Lehet tesók voltunk előző életünkben. :P

    Marci blogját végigsírtam délután. :(

    Most kivégeztem az összes irományod, foglalkozom a családdal is. :P

    VálaszTörlés