2011. május 23., hétfő

itt vagyok ragyogok...

...de megint csak egy bejegyzés erejéig.! :) Örömmel mondhatom, hogy most már én is látom a fogyást és a változást magamon, nem akarom elkiabálni de szerintem a jövő heti mérlegelésnél 70 kg alá megyek. Egy éve még kb. 77-78 kg voltam, szóval ezt azért szép eredménynek könyvelem el. :) A mozgás a héten elmarad. Na jó ez így ebben  a formában nem igaz, mert Anyuéktól a lakásig minden nap eltekerek, meg persze vissza is. Plusz a takarítás, pakolás. Tudom, hogy ez nem sport, de most nincs erőm még ezen felül ugrabugrálni...
A hétvégén már otthon leszünk, ígérem most már sűrűbben jelentkezem!
Puszi!

3 megjegyzés:

  1. 70 alatt leszel...ahhh!
    Gratulálok!!! Azaz majd gratulálok:)))!!

    VálaszTörlés
  2. Én is,én is... de csak majd :-) Jó lesz már gyakrabban "hallani" felőled! :-)

    VálaszTörlés
  3. Hahó Pipacs! Hogy vagy?
    Nem sikerült belépnem a másik blogodra... megszűnt a meghívós funkció.
    Remélem minden rendben veletek:)
    Üdv, Rita

    VálaszTörlés