2011. május 30., hétfő

hétvége

Nos hétvégén finoman fogalmazva sem voltam jó kislány. Annyira örültem annak, hogy végre itthon vagyok, hogy ezt jóféle linzerrel és sajtos rúddal ünnepeltem meg. Szinte egész nap. Illetve két nap! :D De most ez valahogy nem érdekel, érzem, hogy a kezemben van az irányítás és ma már újra a helyes úton járok! :)
A piacon tegnap mondta az epres bácsi, hogy még 3 hétig lesz eper, úgyhogy a közeljövőben meg akarom csinálni az ún. modelldiétát pipacs-módra eperrel kombinálva. Most gyűjtöm hozzá az erőt! :D

Mai menü:
R: 2 szelet tk. toast kenyér, sajtkrém, paradicsom, szalámi
T: alma
E: káposztasaláta, fűszeres csirkeszárnyak
U: 2 sz. tk. toast kenyér, sajtkrém, zöldségek
V: eper

Mozgás:
Folyadék:

3 megjegyzés:

  1. Nálunk most kezdték árulni, a finn még nem is érik, de kapható lesz augusztusig.

    VálaszTörlés
  2. Óó hát én még idén nem is ettem epret... Na de majd most! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagy gratula a 69-hez!!!:D:D:D

    Az eper egy hete (nálunk) még 500 Ft-tal drágább is volt. Most tök jó áron lehet már venni:)! Megyek is a kosárkámmal a kedvenc zöldségesemhez:P Eddig is vettem, de nem annyit amennyit most tervezek....lefagyasztom és hami hami esténként Activia-val:D:D:D:D

    Pipős képek? Lakás képek?

    VálaszTörlés