2012. szeptember 24., hétfő

sajtos csiga

Gabi blogján bukkantam a receptre, és nem is késlekedtem azzal, hogy meg is csináljam, pláne, hogy a fiam mindene a péksüti. :) Nem is bántam meg, hogy megsütöttem, mennyei!! :)
Én változtattam rajta ezt-azt. Nem volt elég vajam, így a tésztába olajat raktam, és a tölteléket lazítottam egy kis tejföllel. :) Én 40 dkg lisztből csináltam(fele rétes, fele kilófaló), abból is elég sok csigusz lett. :) Receptet nem írok, Gabinál pontos arányokat találtok én megint nem mértem csak a lisztet. :)


6 megjegyzés:

  1. Én ezt eddig csak édesen ismertem, de így sósnak is jól hangzik, kipróbálom, úgyis utazunk a hétvégén :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy megsütötted. Csinoskák lettek nálad. :)
    Remélem ízlett a kisfiadnak...? Üdv.: Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közel sem olyan szépek, mint a Tieid, de finomak és nagyon ízlett Marcinak is! :)

      Törlés