2012. szeptember 29., szombat

3:30

Azt mondják mindent meg lehet szokni, én ezt cáfolnám. Mosolyg arc A hajnali keléseket nekem 2,5 év alatt nem sikerült , és szerintem nem is fogom. Rinyáltam már erről tudom, de nekem ez egy kimeríthetetlen téma. Ma hajnalban Marci 3:30-kor kelt. Én háromnegyed hatig lustálkodtam.Arc nagy mosollyal
És így hét órára már lassan kész a leves és a túrós batyu tésztája is. Arc nagy mosollyal
Várhatóan 8-kor altatás, és délután egyre már úgy fogom érezni magam, ahogy normál esetben este nyolckor érzi magát az ember..  Zavarban levő arc

8 megjegyzés:

  1. Ejha, ennyire korán kelő Marci? Te egy hős vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire. :( Bár ez azért nem rendszeres, hatnál tovább igen ritkán alszik. :S Hős? Nem. Csak anya. :)

      Törlés
  2. (Meg szerintem amúgy minden anyuka :-))

    VálaszTörlés
  3. Hát nem tudom... Majdnem mindenkitől azt hallom, hogy képtelen megszokni a korán kelést. Csak én vagyok ilyen droid, hogy nekem nincs semmi bajom ezzel?:)
    Jó persze az más, amikor nem tervezed, hanem csak úgy fel vagy keltve, az tényleg iszonyatos tud lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez tényleg egészen más, mint mikor mondjuk ötkor keltem a munkábajárás miatt. Azzal semmi bajom nem volt. :) Ez iszony. :D

      Törlés
  4. Tyűűűh ti sem unatkoztok akkor, a túrós batyu pedig jól hangzik. :))

    VálaszTörlés