2012. szeptember 27., csütörtök

a nyár kedvencei

Sok blogon látom a havi kedvences postokat, nos én olyat soha nem fogok írni, mert nem váltogatom olyan gyakran a termékeket, amiket arcra/testre használok, amikor kifogy valami én csak akkor vásárolok másikat, vagy esetleg ugyanazt a terméket újra. :) Ez alól természetesen kivételek a körömlakkok. :D Bár most a lakkstop miatt még csak meg sem látok lakkokat, bááárr egy sötétszürke elkelne a kollekciómban. :D Na de erősen elkanyarodtam a címtől, szóval lássuk nekem mik voltak a nyár kedvencei:


Pur Blanca Blossom: egyszerűen tökéletes, és nekem egy szó jut róla eszembe, a Nivea. :D Igen, nekem kiköpött Nivea illata van, én nagyon szerettem, de valahogy csak nyárra tudom elképzelni, szerintem jövő nyáron újra fogom rendelni, ha még lesz... egy baj van vele, hogy EDT és nem annyira tartós.

Garnier olajmentes BB:  itt már írtam róla, nem is ragoznám tovább. :)

Körömlakkok: színben egyértelműen a pink és annak árnyalatai hódítottak egész nyáron. :) A kedvenc lakk pedig ez lett:

Nyc Faithful Fuchsia

Essence all over shimmer arcra, testre, szemre:
Ezt igazság szerint tavaly nyáron kezdtem használni és idén újra elővettem. Én csak arcra használtam "pirosítónak", úgy hogy az ecsetet az összes színen átmaszatoltam. 
én a bronzos árnyalatot használtam

Nivea make up starter: kellemes, könnyű krém, nyáron pont elég a hidratálása, mattít, én a BB-krém alá is használtam.

Nivea happy time testápoló:
Nagyon szeretem az illatát, nyárra tökéletes hidratálást nyújt, télen váltok az Alverde testvajra.

Avon sea vajas lábápoló krém: itt írtam róla :)


Kedvenc nyári smink: nyáron a legnagyobb kánikulában is sminkelem magam, de akkor nagyon alap dolgokat használok csak, nincs szemhéjpúder, nem használok sem tust, sem szemceruzát. Viszont a BB krém az alap volt egész nyáron, bárhova mentem, a szemöldökömet is kiemeltem barna vagy rozsdabarna szemceruzával, volt a fentebb említette essence "pirosító", szempillaspirál és szájfény. Ha bulizni mentem esetleg, akkor egy kis kontúrt is adtam a szemeimnek, ahogy lentebb látjátok a képen. :) 









12 megjegyzés:

  1. szia!nagyon jók a kedvenceid, én is szeretem a Pur Blancanak az illatát.Körömlakk a pink/rózsaszínes gyönyörű már sak innen a laptop monitoráról is kedvenc, nekem is van hasonló színű, 2 féle is.
    És nem utolsó sorban én is szeretem az Avonos shea vajas lábápoló krémet.:)

    VálaszTörlés
  2. A Pur Blanca nálam is nagy kedvenc nyári parfüm.
    A kedvenceid közül én is használom az olajmentes Garniert (nem olyan nagy kedvenc, de elhasználom :-), valamint az Essence All Over Shimmert, bár én inkább sminknek használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sminknek nekem nem jött be. :( A Garinert eltettem jövő nyárra a hűtőbe, már váltottam alapozóra én is. :)

      Törlés
  3. nagyon csini kep, epp nekem is ma jott meg az avon rendelesem, sampon es alapozo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Avon termékek nagy többségét szeretem, persze vannak kivételek, de hol nincsenek? :)

      Törlés
  4. HÉÉJ!én is csintem nyár kedvencei bejegyzést!

    VálaszTörlés
  5. Hasonlóak a dolgaink, bár én nem használok körömlakkot sem és sminket sem :)
    A kép pedig nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  6. egy ilyen poszthoz nekem is megjött a kedvem! :) jó ez a képed! :) olyan Timis! ♥

    VálaszTörlés