2012. szeptember 5., szerda

pipacs-molyok 1:0

Hétfőn az egész kamrát felforgattam, fertőtlenítettem, az összes fertőzött lisztemet, korpámat, pelyhemet kidobáltam. Itt halkan megjegyezném, hogy az én kamrámban biomolyok laknak, mert kizárólag a zabba, bulgurba, barnarizsbe stb..másztak bele, a finomított cuccokat békén hagyták. :D Tegnap beszereztem egy molycsapdát, ami szexferomont tartalmaz, na azt a felbolydulást látni kellett volna, amit az okozott. Egyszerre az összes moly ott tobzódott a polcnál, hogy aztán jól beleragadjanak a kitett csapdába. Nem elég, hogy, biomolyok még szexmániások is. :D :P Este vagy 6 molyt én csaptam agyon, a csapda meg 13-at ejtett foglyul reggelre. :S Remélem ezzel vége. Vettem még klassz két literes liszttároló dobozokat is, a zacskóban tárolás innentől felejtős. De nemcsak a lisztet, hanem a darát, zabot, morzsát..stb. is ilyenekben fogom tárolni és dögöljenek éhen a kis köcsögök. :D


13 megjegyzés:

  1. A játszmát úgyis mindig mi nyerjük! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok :) Az utolsó mondatodon nevettem vagy fél percig :D

    VálaszTörlés
  3. ilyen dobozokat nekem sem ártana vennem! a molycsapdáról még nem is hallottam eddig. ilyen szexferomonos légycsapdám viszont van nekem is, elég jól beválik! :)jövőre úgy tervezem, hogy ültetek levendulát és szárítok belőle télire. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vegyél, én 100 forintosban vettem elég olcsón. el kell keserítselek a molyoknak annyi a levendula, mint halottnak a csók. :D bár illatosítani szuper! :)

      Törlés
  4. Hajrá pipacs!!! A molyok meg monnyanak le!

    VálaszTörlés
  5. Baszki felnyerítettem:):):) Biomolyok és szexmániások:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  6. Szia Timi, pont ezt a terméket akartam ajánlani neked Fb-n csak nem enged írni :( Nálam is megjelennek ősszel, de én kb 1,5 hónapig kint hagyom és ezzel kinyírtam a következő generációt is. Nálam a búzacsíra, zabkorpa a menő meg a szárított fűszernövényeim :( Tudod hogy mibe "költenek" meglepetésemre? Lebomlós neylonszatyiba és ruhaszatyiba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik akkor csak biomolyok vannak, mert egy barátnőm épp a minap mondta, hogy nála is csak az egészséges cuccokba másznak bele. :) Remélem ezzel vége a rémálomnak.. én is kint hagyom a csapdát, sőt rakok majd ki újat is, ha ez megtelik. :DD

      Törlés
  7. De jót nevettem ezen a poszton! Bocsánat, tudom, hogy Neked ez annyira nem élvezetes... Hajrá Pipacs! :D

    VálaszTörlés