2011. október 25., kedd

virslis bucik


Hozzávalók:

50 dkg liszt (én 1/3 finomlisztet, 1/3 réteslisztet és 1/3 mastermixet használtam)
1 egész tojás
1 dl kefir v. joghurt
1, 2 dl tej + 2-3 ek víz, ha szükséges
5 dkg vaj
1, 5 kk só
1, 5 kk cukor
1 zacskó porélesztő




A tészta hozzávalóit kenyérsütőgépbe tettem, dagasztottam, kelesztettem. A tésztát háromfelé szedjük, mindegyiket kinyújtuk és négyfelé vágjuk , így lesz 12 bucinak való tésztánk. A lapokat megkenjük mustárral v. ketchuppal, rárakjuk a virslit, feltekerjük a tésztát. A feltekert tésztákat a virslivel együtt bevágjuk, megkenjük felvert tojással és előmelegített sütőben pirosra sütjük.
Nagyon finom, egy tartalmas leves után nagyon jó kis fogás. :)
A recept forrása: http://margit2.hu/emargit.htm
 

6 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! Hozhatnál egyet! :)

    VálaszTörlés
  2. Vinnék, de ez vagy három hete sült, csak most publikáltam. :D :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinosak :-) Meddig állhat el így? van rá tapasztalat, vagy rögtön elfogy? :-)

    VálaszTörlés
  4. Passz! :))) Sajnos még aznap elkopott. :D:D

    VálaszTörlés
  5. Hú, ezek nagyon jól néznek ki! :))

    VálaszTörlés