2011. október 9., vasárnap

Almás lepény ch csökkentett üzemmódban

25 dkg margarint, 40 dkg lisztet (30 dkg sima, 10dkg mastermix), 1 tojást, 1 tojássárgáját, csipetnyi sót, édesítőt ízlés szerint és annyi tejfölt, amennyit felvesz a tészta összegyúrtam. Lereszeltem kb. 1,5 kg almát, hozzáadtam 1 cs. főzős vaníliáspudingot, édesítőt és fahéjat. A tésztát elfeleztem és először kinyújtottam az egyik felét és kivajazott , lisztezett tepsibe raktam. A tepsi kb. 20x30-as (kisebb gáztepsi). Ráraktam az almatölteléket, majd a tészta másik felével is hasonlóan jártam el. Megszurkáltam villával, lekentem a kimaradt tojásfehérjével és előmelegített sütőben k. 30-40 perc alatt készre sütöttem. Nagyon jó kis tészta, az mm nem ront rajta, bár nem is fele-fele arányban kevertem bele, ahhoz túl gyáva voltam :D!


az utolsó szelet :D


2 megjegyzés:

  1. Fúúú almás, imádom! :))) Megennék most 1-2 szeletet ;)

    VálaszTörlés
  2. Elhiszem! :) Én is! :D Csütörtökön túrósat sütünk Anyával! :D

    VálaszTörlés