2011. október 30., vasárnap

már megint a mozgásról

Azt hiszem nálam lustább nőt keresve sem lehetne találni, mármint ha sportról van szó.:) A szülés utáni 1,5 év azonban hozott némi változást, szerintem többet mozogtam mint előtte egész életemben. :) Sajnos ezek is csak fellángolások voltak, nem volt rendszeresség, ami pedig a változáshoz és a mozgás megszeretéséhez elengedhetetlen. Nem akarom elkiabálni, de a kapcsoló szerintem átkapcsolt az agyamban, mert kb. 4 hete megvan a heti 3 mocorgás, de van hogy akár a 4 is. Teljesen változó, hogy mire tornázom, abszolút kedvfüggő. A kedvenceim: Béres Alexandra, Péntek Enikő, Cindy Crawford tornái, Baucsek Norbi zsírégető videói a fittvideón. Jó lenne úszni járni, vagy zumbázni is, viszont most a német mellett még eljárni nincs időm és egy 21 hónapos örökmozgó mellett erőm sem. Viszont Marcika most már hagy tornázni, sőt utánoz, ahogy csinálom a gyakorlatokat! :) Szóval hajrá mozgás, meg lehet szeretni, csak idő kérdése. Az pedig még további lendületet ad, hogy látom a változást a testemen.... :)

1 megjegyzés:

  1. De jó! Én is a lusták táborát gyarapítom. Sajnos :( Már nagyon-de-nagyon tornáznék amúgy (vannak fellángolások itt is:)), de az én egyszemkincsem jól megdolgoztat napjában, úgyhogy a nap végére gondolkodóba esem, hogy kell-e már tornáznom vagy sem :), hát most így eltöprengve, nem! :)

    VálaszTörlés