2012. június 11., hétfő

Tejes kifli

Marci kedvence a tejes kifli, de megmondom őszintén a francnak van kedve minden nap 3 kifliért elbattyogni a boltba, így gondoltam megsütöm itthon, hátha hasonlóan finom végeredményt kapok. Nos tévedtem. Sokkal finomabbat kaptam! :D

Eredeti recept itt:http://www.nosalty.hu/recept/tejes-kifli  

Én annyit változtattam rajta, hogy nem kefírrel, hanem tejföllel csináltam és 50 dkg lisztből. Ebből lett 8 db kifli. :) Én nem méricskéltem a tejet, hanem annyit adtam hozzá, hogy a tészta szépen összeálljon, de se túl száraz , se túl folyós ne legyen. :)




Finom, foszlós kifli, ami még harmadnap is finom! :)

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát még milyen finom! :D Sajnos nem túl alakbarát...de hát ez van . :D

      Törlés
  2. Tyű!!!! Ügyi vagy! Anya kiflije ezerszer finomabb gondolom, mint a bolti! :)
    Most be is bírnék tolni egyet! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  3. Ezek nagyon fincsinek néznek ki! Jöhetne belőle holnap reggelre :D

    VálaszTörlés
  4. Hmm!!! Nagyon jól néz ki, szebb, mint a bolti!!!

    VálaszTörlés