2012. június 2., szombat

cipőnyűvő Kismanóknak és szüleiknek ajánlva

Most egy kicsit eltérek a blog témájától megcélozva a kisgyermekes anyukákat. :) Akinek pici gyereke van az tudja, hogy a kismotor mekkora sláger és mennyire élvezik a kicsik. Nos a cipőjük már kevésbé és a szülők pénztárcája sem annyira örül annak, ha havonta lehet új cipőt venni a gyerkőcnek , mert a beton az bizony cipőgyilkos. Nálunk ráadásul elég speciális helyzet alakult ki, Marci kizárólag gyógycipőt hordhat, aminek az ára jóval az átlag cipő felett van, így kellett valami megoldás. Szerencsére már kitalálták a cipővédőt, ami egy gumi papucs szerűség állítható pánttal, így elég sokáig tudja használni a csöppség. Mi már jó ideje bevetettük és a cipője olyan, mint mikor a dobozából kivettük. :) Ára: 3000  Ft körül van, én a Brendonban vettem, mert sürgős volt, de érdemes szétnézni a neten is! :)


Bevetésen! :)




9 megjegyzés:

  1. Hát ez ku**ajó! :D Nekem is kell! Már nem gyerek, hanem a moci és a cipővédőőő! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem gondok lennének a méretekkel! :D

      Törlés
    2. Az tuti, de ez nekem örök szívfájdalom, mert nekem gyerekkén nem volt ilyenem :'(((

      Törlés
    3. :( Sajnálom... akkor majd dupla öröm lesz venni a gyerkőcödnek! :)

      Törlés
    4. Így van! És akkor majd senki nem mondhatja, hogy ne ülj rá, mert nem lehet. :P :D

      Törlés
  2. Húúú, nagyon jó, h írtál erről!

    VálaszTörlés
  3. örülök, ha új infóval tudtam szolgálni! :)

    VálaszTörlés
  4. Klassz ötlet! Édes a gyermeked, mintha csak a kisfiamat látnám motorozni (róla is épp pár napja tettem fel motoros képeket:)).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szia Gabi, a te kisfiad is tünemény!! Köszi a követést! :)

      Törlés