2012. június 24., vasárnap

Garnier BB Krém: olajmentes

Amikor megjelent a Garnier BB krémje a drogériákban , agyaltam rajta, hogy megveszem, de mivel nagyon sok blogon olvastam, hogy gyorsan átfénylik így letettem róla, hisz nekem alapból elég zsíros a bőröm, és fénylik. Most viszont megjelent az olajmentes változat, ráadásul most akciós is a dm-ben (1990,-) , így lecsaptam rá és nem bántam meg. Ma teszteltem, elég meleg volt hozzá, de mégsem 38 fok, hogy bármit felesleges legyen a fejünkre kenni. Jól bírta a kiképzést, egyáltalán nem fénylett a bőröm, szépen fedett és mattított. :) Elég folyékony egyébként a krém, és az én tapasztalom az, hogy nem is kell belőle sok, szóval elég sokáig elég lesz. Ami fura, hogy csak 40 ml, míg a másik BB 50.  Az eredeti árát nem tudom, a dm-ben csak az akciós árat tüntették fel. Az én bőrömre kellett a sötétebb változat, de természetesen kapható világos bőrre is.

előtte-utána

17 megjegyzés:

  1. Akkor ez most egy színezett hidratáló? Majd írd meg, kérlek, mennyire olvad le/tömíti el a pólusokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annál kicsit több:
      De mi az a BB Krém?

      Mi is az a BB Krém? Tisztázzuk, ez egy gyűjtőfogalom nem egy konkrét termék.
      Egy olyan krém volt a kiindulási alap, amelyet bőrgyógyászatban, sebészetben használtak először, a műtéti hegek, lézeres kezelések gyors gyógyítására és takarására. A krém segített a beavatkozás után a rendkívül érzékeny bőrt megnyugtatni és regenerálni, ugyanakkor jótékonyan leplezte a gyógyulási időszak alatt a műtét nyomait (hegek, foltok, pirosság).
      Miután néhány koreai híresség felfedezte az arcbőrre kifejtett csodálatos hatását, már adódott a következő lépés: szemfüles kozmetikai cégek lecsaptak az alapötletre, és hozzáadva néhány összetevőt, elkészült A BB Krém, vagyis Blemish Balm.

      Olyan krém született, ami egyszerre javítja és eltakarja a bőrhibákat, ugyanakkor táplálja, és hidratálja a bőrt. Sok fajtát kiegészítenek még ránctalanító, napvédő összetevőkkel is. Jól hangzik nem, hiszen egy lépésben megvan minden, kiválthatja a hidratálás-fényvédelem-alapozás triumvirátusát. Ja és állítólag mindezt úgy, hogy láthatatlan marad, tehát annyira természetes (ugyanakkor kiváló fedésű), hogy nem lesz maszkhatású a végeredmény, és "avatatlan szemnek fel sem tűnik, hogy sminket viselünk". Nem tömített egyébként és nem is olvadt , szóval szuper! :)

      Törlés
    2. Garnier BB krémet használok és ahol hozzà ér a kabàtomnak a gallérja az arcomhoz ott teljesen kiszedte a kabàt szìnét.Ez miért lehet?
      Köszönettel: Szilvia

      Törlés
  2. Végre tudom,hol kapható,szóval dm,köszi,holnap megveszem,mert nekem is zsiros a böröm.

    VálaszTörlés
  3. Nekem az ''olajos'' verzió van: tényleg gyorsan átfénylik, szóval nem az igazi :( A másik pedig, hogy sajnos csak két árnyalat kapható belőle (az olajmentesből is), és nekem még a világos is túl sötét! Magyarul elég nagy hülyeség volt megvenni, de persze nem tudhattam előre, hogy ennyire nem fog beválni...

    De durva, hogy neked mennyire jó! Jó a fedése, és szép természetes a hatása. :)

    VálaszTörlés
  4. Esetleg pl a Clinique-nek van 3 árnyalata, nézd meg hátha.... :)

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy írtál róla, ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  6. szepen elfedte, ilyen csoda krem nekem is jo lenne

    VálaszTörlés
  7. Köszi! Ki kell próbálnom!!!

    VálaszTörlés
  8. Igen meggyőző az előtte-utána fotó. Sajnos nekem kevés lenne ez a krém, maradok az eredeti BB termékeknél, azokat nagyon szeretem. Akinek szép a bőre, annak ez tökéletesen elég!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Missha Signature-t, a 23-as árnyalatot. Ha ez elfogy - ami azért nem most lesz, mert hihetetlenül sokáig elég egy tubus -, akkor ki szeretném próbálni ezt: http://bbkrem.hu/ujdonsagok/lioele-water-drops-bb-krem-spf27pa.html
      Árban a Garnier sokkal olcsóbb, de mint említettem, az én bőrömnek sajnos kevés lenne a fedése. :(

      Törlés
    2. Ezen az oldalon épp nemrég jártam és tetszik ez-az. :D

      Törlés
  9. Megvettem a krémet én is, bár nem fed teljesen (elég csúnya most a bőröm, a terhesség, szülés miatt), de azért elégedett vagyok vele és sok időt megspórolok vele, hiszen hamarabb felkenem, mint egy teljes sminket :) Köszi a tippet!
    Eredeti ár egyébként 2899.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha bevált! :) Ez nem fed úgy nyilván mint egy alapozó, de nyárra szerintem elég ennyi gyepa a bőrnek! :) Az eredeti ár sem annyira vészes..köszi! :)

      Törlés