2012. június 5., kedd

Körömlakkos TAG


Azt hiszem ilyen bejegyzés még nem is volt a blogon, de mivel ez egy rövid és igen testhezálló TAG, így kitöltöttem. :))

1. Melyik a kedvenc körömlakkmárkád?
Astor. Egyértelműen a legtartósabb, legjobb minőségű lakk azok közül, amiket már próbáltam. 
5 napos manikűr Astor Lacqe Deluxe lakkal



2. Csillámos lakk vagy csillám nélküli?
Is-is. Szeretem a csillámokat, leginkább gyűrűs - és hüvelykujjat díszíteni, alkalomra pedig jöhet a full csillám! :))

Egyik kedvencem az essence Circus Confettije bevetésen :D


 3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Egyiket sem próbáltam még. Sajnos. :)

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Heti kétszer-háromszor. Volt időszak, hogy minden este! :D

5. Mik a kedvenc színeid a körmödön?
Most a pink és a nude. Ősszel és télen a sötétebb színek. 

6. Sötét vagy világos színek?
Most a világos. 

7. Mi van most a körmödön?
Lovely új trendkollekciójából egy nude szín. 

8. Szereted a matt lakkokat?
Nincs matt lakkom, csak mattítóm, jó kis kreálmányokat vele belőle alkotni. :)

9. Szereted a francia manikűrt?
Nagyon, a legelegánsabb manikűrnek tartom. :)


10. Kedvenc szín a nyárra?
Pink összes árnyalata. :)




6 megjegyzés:

  1. Úúúú, csak nem azt a nude lakkot vetted meg a Wonder Nails kollekcióból??? Remélem igen! :D Nagyon nézegettem, mutiiiii!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem DE!:D Csütörtökön nyelvvizsgázom, akkor megint felkenem, most nagyon kopottas, de pénteken mutatom . :D Imádom. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem az Astor lakkokat, de kb. ugyanilyen minőségűek a Max Factor lakkok, próbáld ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://velvetfizz.blogspot.hu/search/label/Max%20Factor Ezt keresem, de nem találom sehol. :S :S

      Törlés