2012. április 8., vasárnap

szusszanás

Marci alszik, a lakás teljesen kipakolva, a laptopot én bitorlom, úgyhogy ideje végre egy normális postot összedobnom. :) Az az igazság, hogy nagyon hiányzott mind a blogírás, mind a blogolvasás, de csak bele-bele olvasgattam blogokba és már menni is kellett dobozolni. :/ A költözésről csak annyit, hogy egy kétéves gyerekkel költözni maga a rémálom :D , és arra is rá kellett jönnöm, hogy a nincs egy rongyom sem megállapítás nem igazán helytálló az esetemben, bármennyire is ezt gondoltam, illetve a cipőimről inkább nem is írnék. :) De végre vége, itt vagyunk és irtó büszke vagyok magamra, mert két nap alatt minden kikerült a helyére a dobozokból ill. zsákokból és emellett még főtt sonka és tojás is került az asztalra. A hajam és a körmeim állapotára már nem vagyok ilyen büszke, úgyhogy ezeket nagyon sürgősen orvosolni kell majd. :)
A házban én aklimatizálódtam a leggyorsabban, nem is csoda, rengeteg helyen laktam már, úgyhogy nekem a szép és új környezetet igazán nem nagy kunszt megszokni, a fiam az már kevésbé egyszerű eset, de remélem pár nap és beáll a jó kis napirendje és lenyugszanak a kedélyek. :)
Ami a kajálást illeti nos nem vagyok magamra túlságosan büszke. Mert persze hogy nem salátán és húson éltem az elmúlt napokban és a rendszeresség esem volt túlságosan jellemző rám, viszont nyakamon a nyár és nincs túl sok időm kezdeni magammal valamit...úgyhogy inspirációképp jelentkeztem egy fogyiversenyre is, hátha az is ad egy óriási löketet az új fürdőszobatükrön kívül, ami bizony szinte egész alakos és minden áldott reggel és este szembesülnöm kell a valósággal, ami most valahogy nem igazán tetszik. Bizony látszik a mozgásszegény életmód, látszik, hogy egy hónapja lassan "szeméten" élek, úgyhogy hajrá tavasz, hajrá életmódváltás!! :)

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a házikóhoz!Érezzétek ott magatokat nagyon jól!:)Nonóhoz jelentkeztél te is?Puszi

    VálaszTörlés
  2. Végre visszatértél! :) Várom a további postokat is.
    Majd a napocska jót tesz a léleknek, bőrnek...
    Tessék szépen kicsücsülni a jó kis teraszra (láttam a múltkori képen, hogy az is van :)) és szívni a napsütés energiáját.

    Kellemes Húsvét Hétfőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem lassan az idő is engedi, hogy kiüljek! :)) puszi!

      Törlés
  3. Szia Pipacs! Én is gratulálok az új otthonotokhoz!! Meseszép az a ház! :) A kisfiadnak biztos sok örömet fog szerezni a gyönyörű kert! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, hogy két nap alatt sikerült mindent a helyére pakolnod! De most lazíts egy kicsit, élvezd a csodaszép új otthonodat - és írjál nekünk sok-sok posztot! :) Az a néhány kilócska is gyorsan le fog szaladni, a kerti "kapirgálás", fűnyírás nagyon jó fogyókúra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen a kapirgálás utáni izomlázat már veszem is észre! :D A fűnyírás nem az én reszortom. :P :D Postok: igyekszem, de most ihlet nélkül vagyok. :D :D

      Törlés
  5. Örülök, hogy túl vagy a nehezén, most már a szép napok jönnek :) Marci is megszokja majd és akkor egyszerűbb lesz neked is :) Érezzétek jól magatok az új otthonotokban! Szeretettel: Chili

    VálaszTörlés