2012. április 22., vasárnap

Együnk omega 3-at!

Kb. 2 hete kezdtem el szedni az omega 3  tablettát. Már többen ajánlották nekem, végre eljutottam odáig, hogy be is szerezzem. :)

Miért jó az omega 3?

- csökkenti a szívbetegségek esélyét
- elősegíti a jó vérkeringést
- természetes gyulladáscsökkentő
- látásjavító hatása van
- a mentális zavarokban szenvedőknek is nagy segítség lehet, azokban az országokban, ahol kevés tengeri halat fogyasztanak a depresszió például sokkal magasabb arányban fordul elő, mint ahol az omega 3 jelen van a mindennapi életben
- ja és nem utolsó sorban a zsíranyagcserét segíti, ezáltal a fogyókúránkban is mankó lehet :)

Én a hatását eddig mentálisan érzem, sokkal nyugodtabb vagyok, jobb a kedvem, Marci gigahisztijei sem tudnak kihozni a sodromból. :)

Cikkek a témában :
http://www.dinero.hu/okostojas/01_job_c.htm

http://egeszseg.origo.hu/cikk/0814/832696/20080404_omega3_zsirsav_halolaj_dokozahexansav_eikozapentansav_dha_epa_1.htm

http://www.bioteka.hu/index_article.php?page=2

http://e-paciens.hu/index.php/taplalkozas/51-az-omega-3-zsirsav-fel-egeszseg

http://www.tenyek-tevhitek.hu/omega-3-mentalis-zavarok-lelki-betegsegek.htm










11 megjegyzés:

  1. Hmm, jól hangzik. Sajnos folyamatosan romlik a látásom, és gyakran vagyok magam alatt (na meg persze állandóan fogyni akarok :D)

    Szerintem kipróbálom! Köszi, hogy írtál róla, mert már sokan sokszor mondták, hogy jó, de valahogy elmentem mellette.

    VálaszTörlés
  2. Jaj még annyit, hogy te milyet szedsz, hol vetted?:) (bocsi a dupla kommentért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan semmi gond! :)
      Ezt szedem:

      http://www.pingvinpatika.hu/sziv-+es+erbetegsegek/koleszterinszint+csokkentok/walmark+omega-369+kapszula-1.html

      Törlés
  3. Most már mondhatom, hogy van omega3as terhességes tapasztalatom is. Az egy hetes gyerekről meg még nem merek nyilatkozni, nehogy "elromoljon". :-)
    Én csak jót mondhatom a "cuccról" és áldom az eget, hogy olvastam róla és szedni kezdtem!

    VálaszTörlés
  4. Lehet szedni, de szerintem többet ér, ha hallal együtt visszük be :) Így a többi előnyét is élvezhetjük ennek a kiváló tápláléknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Te annyi tengeri halat megeszel, amennyi omega 3-ra egy szervezetnek szüksége van, akkor megemelem a kalapomat előtted! :D

      Törlés
    2. ha több mint 2x eszel hetente tengeri halat, azzal többet ártasz, mint használsz, ugyanis sok méreganyag is van benne sajnos. a tiszta halolaj és magvakból kivont omega3-6-9 sokkal hatékonyabb és egészségesebb.

      Törlés
  5. Még nem szedtem ilyen vitamint... lehet, kellene...? Viszont sok halat eszünk, no nem tengerit, csak édes vizit, a férjem "horgásztudománya" nagyon jól jön :)

    VálaszTörlés
  6. Jó, hogy írod- nekem a szoptatáshoz is javasolták a halolajat, vennem is kell a héten. :)

    VálaszTörlés
  7. Éppen a minap gondolkodtam, hogy több halat kellene enni, de aztán el is akadtam ott, hogy na de milyen halat, s honnan, ... Mert tényleg nem mindegy honnan származik :S Lehet, hogy valóban ez a jobb megoldás :-) De családilag gondoltam az omega 3 bevitelt, viszont ebben a formában egy 2 évesnek.....hmmm....?

    VálaszTörlés