2012. április 27., péntek

sikertelen shopping

Tegnap nagy lendülettel vetettem bele magam a kecskeméti plázába, hogy most aztán én jól bevásárolok magamnak tavaszra/nyárra. Nem akartam mást, mint 2 kényelmes papucsot és egy nyári nadrágot, meg esetleg pár felsőt. Lehet velem volt a baj és az időzítéssel, de valahogy nem kapott el a "jajj beleszerettem" érzés, így üres kézzel tértem haza. Holnap teszek még egy próbát, ugyanis tegnap kiderült, hogy Marci a világ legtürelmesebb pasija, és jól tűri, ahogy az édesanyja válogat. :P
Na jó azt hozzátenném teljesen nem volt sikertelen a vásárlás, mert két körömlakk, egy matt fedőlakk, egy körömágybőpuhító landolt a "kosaramban". :P Meglepő fordulat igaz? :D

10 megjegyzés:

  1. Az utolsó két mondatodon vinnyogva röhögtem :D
    Valahogy én is így vagyok a vásárlással: ha elhatározom, hogy na most aztán jól beshoppingolok, tuti nem találok semmi normális cuccot. Máskor pedig egyszerűen "szembe jön" velem a vágyott ruha vagy cipő! Szóval kitartás, lesz Neked is papucsod, nadrágod, felsőd... és még körömlakkod :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is várom most hogy végre szembejöjjenek ezek a cuccok, mert nyakunkon a nyár! :D Lakkba mégsem öltözhetek. :D :D

      Törlés
  2. Hát csodálkoztam volna, ha lakk nélkül térsz haza:D:D

    VálaszTörlés
  3. Kezet foghatunk... Én csütörtökön jártam így. Egyik boltból ki, másikba be. És semmi!!! Olyan mérges voltam. Azt kérdezgettem magamtól, hogy velem van-e a baj, vagy tényleg ennyire elfuserált cuccok vannak mindenhol. Én is úgy szeretnék pár új cuccot.

    VálaszTörlés
  4. Óóó, ez szerintem Murphy.
    Múltkor én is eldöntöttem, hogy márpedig ma veszek egy cipőt. Vagy száz cipőboltban jártam, semmi sem volt jó. Úgyhogy nem vettem semmit. Végtelenül elkeseredtem.
    Utána meg rá néhány nappal, a legelső boltban a legelső pár cipőbe beleszerettem, ami nemhogy ideálisan gyönyörű, ráadásul még akciós is volt... :D

    VálaszTörlés
  5. Jöttem, láttam, maradok... ha időm engedi visszaolvasok:) Most találtam a blogodra...
    Szép napot: Zsu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsu! :) Üdv itt, örülök, ha tetszik a blogom! :) Máskor is várlak szeretettel! :)

      Törlés
  6. Szia! Kaptál tőlem két díjat! http://littlebagatelle.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html Legyen szép napod!

    VálaszTörlés