2012. január 27., péntek

tortavadászatban

2 hét múlva lesz Marci születésnapja, így most ezerrel tortavadászatban vagyok. Tavaly nem én sütöttem - nem is tudom miért nem???- de idén nekiállok valami szépet és finomat alkotni. Arra biztos nem vállalkozom, mint Nóra, hogy fondant bevonatos legyen :)-ilyen ügyes nem vagyok- de igyekezni fogok. A neten több ezer recept van, úgyhogy könnyű dolgom van, már csak a kivitelezés lesz kérdéses. :D Az ízesítés pedig majdnem mindegy, mert Marci mindent imád(na), ami édes. :P



7 megjegyzés:

  1. Szerintem nyugodtan belevághatsz a fondant bevonatos tortába is, menne simán. Aki ilyen gyönyörű körmöket készít....
    Én is most készítettem először Páromnak, elég jó lett a végeredmény, pedig semmi kézügyességem. Könnyű bánni vele.
    Ügyes vagy Te!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Meg tudod csinálni...én is decemberben csináltam először életemben fondant bevonatot Szasza szülinapjára, és láttad biztos a blogon milyen klassz süni lett. Az elején még én is kételkedtem hogy sikerül... de menni fog neked is csak vágj bele! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Pedig hidd el, megéri, és biztos meg tudnád csinálni. Azért jó ez a bevonat, mert ha elrontod, egy kis kreativitással még jót is ki lehet hozni belőle. Jó tortavadászatot! :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi a bizalmat Csajszik, meglátjuk mennyire leszek bátor! :)))

    VálaszTörlés
  5. szia :) én is csak biztatlak a fondanra, szuper jó. igaz, én egy ún. nyújtható fondant használok, amit egy amerikai oldalról nyúltam, ezzel nagyon könnyű dolgozni. itt írtam a próbáról: http://macisajt.blogspot.com/2008/05/rolled-fondan-prba.html
    azóta is csak ezt használom, tényleg remek cucc, és ha le is fagyasztom, akkor kiolvadás után újra a régi, uazokkal a paraméterekkel (nyújtható, nem szakad, finom. :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszi a tippet, már meg is néztem, tényleg nem tűnik bonyolultnak, de engem pl a rengeteg cukor is riaszt. :S Na majd kiderül! :)

      Törlés
    2. Az az mennyiség elég volt 2 tortára, a díszekre, és még fagyasztottam is belőle. azóta okosabban, felezem a dolgokat, de akkor még nem tudtam, hogy mire lesz elég. És őszintén: a legfinomabb dolgok sajnos nem kalóriaszegények :) :s

      Törlés