2012. január 31., kedd

Foszlós kalács kenyérsütőben


Marci fogzik és alig akar enni, így ma kalácsot sütöttem, hogy kedveskedjek neki. Na ezt nem köpte ki, jóízűen megette. Próbálok pontos adatokat írni, de nem ígérek semmit, mert mindent csak dobáltam bele a gépbe lesz, ami lesz alapon a végeredmény pedig tökéletes lett. :D 

Kb. 1,5 dl tejet és 5 dkg vajat kicsit meglangyosítottam. Beleöntöttem a kenyérsütő üstjébe. Beleszórtam egy csomag porélesztőt, kb. 7 ek barnacukrot, fél csomag vaníliás fruktózt és egy csipet sót. Erre ment 40 dkg liszt (20 finom-20 rétes), erre az egészre ráütöttem egy tojást. Ennyi volt az én dolgom. A többit elvégezte a kenyérsütő masinám. A második dagasztás előtt még hozzá adtam egy fél csomag aszalt áfonyát. 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszti, milyen hatalmasra nőtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a fehérlisztes dolgok mindig jól sikerülnek. :D Sajnos ez is túl fincsi lett. :D

      Törlés
    2. :D Gondolom... Én sem bírnám ki, hogy ne egyek belőle.

      Törlés
  2. Vajon mikorra jön ki az utolsó foga is? Fini lehet, kipróbálom :D

    VálaszTörlés