2012. január 2., hétfő

fogadalmak?

Nem szeretek megfogadni semmit, mert az olyan kötelező jellegű, és ha valami kötelező, akkor én azt hajlamos vagyok nem megcsinálni. :D :P Inkább elhatározásaim vannak erre az évre, amihez igyekszem tartani magam. :) Sokan mondják, hogy már ne fogyjak, csak súly tartsak. Főleg az előtte-utána kép után kaptam ilyen visszajelzéseket. Nos a ruha ápol és eltakar, van ott még mit lefaragni. :) Szóval még idén is szeretnék fogyni, már nem sokat, de még 5 kilót mindenképp. A fogyás mellett az alakformálás, a mozgás is nagyon fontos szerepet fog kapni az életemben, mert a löttyedtség és a narancsbőr ellen más megoldás nincs.
A napi folyadékfogyasztásra kell még figyelnem, abban hajlamos vagyok elkanászodni, pedig tudjuk milyen fontos nemcsak a fogyás szempontjából.

 A zöld teát és a natúr joghurtot is újra be kell iktatnom az étrendembe, ünnepek alatt ugyanis nem szerepeltek ezek túl sokat a repertoárban. :S Nem olyan nagy dolgok ezek, de ezekhez is - főleg a mozgáshoz - bőven kell akaraterő. Majd a 2012-es karácsonyi kép árulkodni fog róla, hogy hogyan sikerült a terveket végrehajtanom.. ;)




2 megjegyzés:

  1. Hajrá!! Nekem is kell egy hajrá, majd együtt kefirezünk.:)

    VálaszTörlés
  2. Bizony, zöld tea és joghurt jók :) olyan szépek a képek, már azok önmagukban inspirálók... nekem is meg kéne fogadnom, hogy minden nap iszom zöld teát. A fekete, aromás teát már kiiktattam, helyette 100% gyümölcstartalmút veszek. Sok sikert az 5 kilóhoz :)

    VálaszTörlés