2012. január 29., vasárnap

szénhidrát nap

De még mennyire, hogy az. Ma nem ettem mást csak pizzát, csokit, péksütit, csokit, meg lekváros kenyeret. :P Több oka is van ennek, az egyik, hogy ma voltam Békéscsabán német középfokú szóbeli próbanyelvvizsgát tenni. Nagy kár, hogy csak próba volt, mert ha ez már éles, akkor bizony már  gazdagabb lennék egy nyelvvizsga-bizonyítvánnyal. Na mindegy, majd nyáron remélem hasonló sikerrel szerepelek majd. :)
A másik ok, hogy remek női napjaimat élem és ilyenkor is nagyon falánk tudok lenni. De ennek holnaptól végre, basszus mindjárt tavasz -bár az időjárás nem ezt mutatja sajnos - és én még az idénre eltervezett dolgokból nagyon semmit nem valósítottam meg. Nem fogytam, csak súlyt tartok, valamint a torna is nagyon a hátsó sor végén kullog. :S Holnaptól ennek vége, ha így folytatom a súlytartás is csak hiú ábránd marad, most jön pár nyugodtabb hét, ezt ki kell használnom, mert utána megint vizsga, valamint költözés, azt jó lenne már bomba formában kivitelezni.


6 megjegyzés:

  1. Timi, gratulálok a próba nyelvvizsgádhoz, élesben is biztos nagyon ügyes leszel!!!
    Sajna ma én is adtam a szervezetemnek szénhidrátot rendesen, de kellenek az ilyen napok is. Hiába veszek be magnéziumot, csupa női praktikát bevetek, de egy hónapban egyszer akkor is elér a vég. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Igen, ezeken a napokon nálam sincs kontroll. :(((

      Törlés
  2. Én mondtam, hogy kisujjból kirázod :) Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Izgultam rendesen azért, de tök jó hangulatban telt a vizsga! :)

      Törlés
  3. úgy látszik a hétvégén mindenkinek befigyelt egy szénhidrát nap! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindennap kibírnék egy ilyen napot, ha lehetne. :D :D

      Törlés