2011. december 18., vasárnap

házi pékáru

Hetek óta csak forgatom a számban az előrecsomagolt toast kenyereket. Ha jól meggondolom igazán jóízűt ezekből a kenyerekből soha nem ettem. Egyszer találtam egy zabos kenyeret a Spar-ban, na az azóta sem kapható. Ha megpirítom, úgy még egészen elfogadható az íze ezeknek a kenyereknek, de egyébként...pedig évek óta ilyesmin élek. :D Na mindegy.  Ami a többi friss bolti pékárut illeti, a legtöbbnek silány a minősége. A kenyér, a zsömle másnapra ehetetlen, a jobb minőség pedig elég drága és nem is kapható minden sarkon. Szóval mától indul a házi sütögetés. Mivel van kenyérsütő gépem, ez nagyban megkönnyíti a kelesztés, dagasztás folyamatát. Már kel is a zsömlém tésztája, ezt a receptet vettem alapul. Annyit változtattam, hogy én fele lisztet lecseréltem graham lisztre. Nem mondom, hogy minden áldott nap sütni fogok, de igyekszem lecserélni a bolti pékárut házira. :)

update: jelentem isteni lett a zsömle! Csak ajánlani tudom mindenkinek kipróbálásra! Szóval most egy darabig ez lesz a befutó nálunk, majd igyekszem az egészséges összetevők arányát növelni a finomliszttel szemben. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése