2011. december 17., szombat

évértékelés és tervek 2012-re

Úgy gondolom életmódváltás szempontjából elég jó évet zártam és szerintem jó eredményeket értem el. Persze minden szubjektív, de nekem ezek jó eredménynek számítanak. Visszaolvastam a naplómban, egy éve ilyenkor még 75 kg voltam, szülés után pedig még 78. Szóval összesen 10 kg fogyást mondhatok magaménak a kisfiam megszületése óta. Ezzel például elértem azt, hogy egy kb. 7 éve vásárolt fekete nadrágom jó rám újra, és nemcsak magamra tudom tuszakolni, hanem kényelmes is. :) Ez volt az utóbbi napok legnagyobb sikerélménye, imádom ezt a nadrágot, bár nem egy mai darab mégis elegáns és divatos még mindig. :) Amit még ez az  év hozott, hogy az életem szerves részévé vált a mozgás, szerintem idén többet mozogtam, mint egész eddigi életemben. Bár ez a lelkesedés Marci betegeskedése miatt megrendült - aki anya az tudja, mennyi erőt emészt fel egy beteg gyerkőc ápolása - nem szándékozom abbahagyni.

 És ez a legfontosabb célkitűzés a következő évre: a rendszeres mozgás. A tudatos táplálkozást már le sem írom, mert azt hiszem az örökké az életem része lesz, a mozgás a nehézkesebb rész mindig. :) Szóval nagy terveim nincsenek, a fő célt elértem, hiszen bőven elértem a terhesség előtti formámat. Most már ezen lehet még csinosítgatni, még egy- két hurkát lefaragni, és akkor elégedett leszek teljesen. :)



3 megjegyzés:

  1. De jó neked, hogy elérted a terhesség előtti súlyod... nekem az még -6kiló...
    Remélem a kisfiaddal már újra minden rendben...

    VálaszTörlés
  2. Igen, a terhesség előtti forma megvan, de van még mit dolgozni rajtam. :D Marcival minden ok most , az utóbbi hónapok teltek betegeskedéssel. :S

    VálaszTörlés
  3. Ezt jó hallani, mármint, hogy most már jól van a picurkád :)

    VálaszTörlés