2011. december 29., csütörtök

gyümölcstorta

Hozzávalók a tésztához:
5 ek liszt (bármilyen)
5 ek xilit (v. ízlés szerint édesítő)
5 tojás
1 mokkásk. sütőpor

Krém:
0,5 dl tej
1 főzős vaníliás puding
3-4 ek xilit

A tojásokat szétválasztjuk, a sárgáját fehéredésig verjük a xilittel, majd a fehérjét is kemény habbá verjük. A sárgájába belekeverjük a lisztet a sütőport, majd óvatosan a fehérjét is. Kivajazott, kilisztezett formába öntjük és előmelegített sütőben kb. 20 percig sütjük.

A krémet elkészítjük a puding hátoldalán szereplő utasítás szerint. Ráöntjük a kész piskótára és ízlés szerint díszítjük gyümölccsel. Én tortazselét nem tettem rá, mert nem szeretem...






3 megjegyzés:

  1. Hú de jól néz ki, ezer éve nem ettem gyümölcstortát.

    VálaszTörlés
  2. Szia Pipacs, biztos nagyon fincsi a tortád!!
    Gratulálok az eredményeidhez, látványos a változásod, tarts ki!! :-))
    Jövőre én is belendülök újra, nem erőszakosan, mert az nem megy. Csak nyugisan. Nem hiszem, hogy a blogomat a fogyi téma tölti majd meg mindig, de azért beszámolok majd a haladásomról (remélem lesz miről :-))
    Puszi: Anita

    VálaszTörlés
  3. Melinda: én is, ezért csináltam. :))

    Anita: köszi! :) Drukkolok Neked! :)

    VálaszTörlés