2011. november 1., kedd

új szerzemények

A műkarmaim lekerülésével elkezdődött az itthoni  körömlakkozgatás, amivel nincs is semmi baj, de egy kisgyerek mellett kivárni a száradási időt kész horror, az esti körömfestéssel szintén ez volt a bajom. Kerestem a megoldást, meg is találtam. Mégpedig egy UV-lámpa és egy UV fényre száradó fedőlakk személyében. Kifestem a körmeim, ráhúzom a fedőlakkot, beteszem a kezeim a lámpába és 10 perc múlva kész is a tökéletes manikűr! :) Kb. két töltés árán megvan az egész. Nekem ez minden pénzt megért, mert lakk nélkül hogy is fogalmazzak, elég idétlenek a körmeim. :D És hogy miről is beszéltem:


UV fényre kötő összetevőinek köszönhetően rendkívül kemény és fényes védőréteget képez fedő­lakk, mely 60 másodperc alatt megköt az UV lámpában, így körömlakk-gyorsszárítóként is funkcionál. Szabadalmaztatott formulával. A 60 mp túlzás, de 5-5 perc alatt valóban megszárad a körömlakk. 

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper, már én is gondolkozom egy UV-lámpán egy ideje!

    Azonban én sima lakk + UV fedőlakk dolgon még nem gondolkoztam. Mennyi ideig tartós? Nálam ez ugyanis a legfontosabb, hogy meddig bírja.

    Amit én kinéztem magamnak, az az UV-s lakk. Szóval maga a színes lakk is UV-fényre köt, és elég sokféle színben lehet kapni. :)

    VálaszTörlés
  2. Aham, a gél lakkra gondolsz. :) Az is szuper megoldás, csak azt a sima körömlakklemosó nem viszi le, csak le tudod reszelni, viszont az akár 2-3 hétig is szép marad! :)

    UV fedőlakk tartósság: nekem 5 napig bírta egy essence lakkal úgy, h csak 1 körmömről pattogott le kicsit a lakk, és mosogattam, takarítottam vele. Azért ez nem rossz sztem. :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, a gél lakkra gondoltam (kicsit hülyén fogalmaztam, bocsi) :)

    Na nekem az 5 nap szuper jó lenne, csak hát nem is tudom... Nem tudom miért, de nálam a másoknál bombabiztosnak mondott lakkok is csak 1-2 napig bírják :( Nem tudom, hogy ez mitől lehet. De ha beszerzek egy UV-lámpát meg gél lakkot is, akkor tuti, hogy ezt is kipróbálom. Mert azért a reszelés elég elrettentő :(

    VálaszTörlés
  4. Állítólag vannak speckó oldószerek is rá, körmös boltban biztos segítenek! :) Vagy nézz körül körmös oldalakon! :) Majd mesélj, ha beszerezted! :))

    VálaszTörlés
  5. valamit nekem is ki kell találni, mert vacak körmeim vannak, olyan hülyén tudnak betörni, hogy ihaj...a körmös pedig itt aranyárban van, akkor már inkább elszórakozok magam a lakkal, lámpával...

    VálaszTörlés
  6. Nekem bevált...és elég költséghatékonymegoldás. :)

    VálaszTörlés
  7. Egy másik megoldás: abban a bizonyos A-katalógusban (angol folyó :))) lehet kapni spray kiszerelésű száradássegítőt. Kilakkozod a körmöd, ráfújod, 1-2 perc és kész is. Nekem sokáig kitart (persze nem mosogatok kézzel...) :) Nem próbáltad még?

    VálaszTörlés