2011. november 6., vasárnap

turbó kakóscsiga

Ez nem egy szokványos kakaóscsiga. Már az alaprecept sem az, de persze nekem muszáj volt azon is változtatni. :)

25 dkg túrót összetörünk, hozzáadunk fél dl tejet, 5 ek. olajat és jól kikeverjük. Édesítővel ízlés szerint ízesítjük. Majd hozzáadunk 25 dkg lisztet (nekem fele master mix, fele sima liszt). Jön még a tésztához fél cs. sütőpor és egy csipet . Az egészet tésztává gyúrjuk. Nekem az mm miatt még vett fel tejet. A tésztát lisztezett felületen kinyújtjuk megkenjük kevés olajjal, majd megszórjuk 2 ek. kakópor és 4 ek. cukor keverékével (tetszőleges édesítővel helyettesítjük, én most update negyedkanalat használtam). Feltekerjük, 2 cm-es csigákra vágjuk. Előmelegített sütőben pirosra sütjük! :)


Jó étvágyat! :)


A recept forrása: http://barbikonyhaja.blogspot.com/2011/10/dios-csiga-villamgyorsan.html

6 megjegyzés:

  1. Na, ez a telepátia! Épp most sül a sütőben az enyém! :)

    VálaszTörlés
  2. De még mennyire! Egy hét alatt kétszer kellett sütnöm. Megunhatatlan, és persze jobb, mint a bolti! :)

    VálaszTörlés
  3. Ötletes! Majd kipróbálom! (Csak félek egy tepsivel megsütni, mi van ha rájárok :))))

    VálaszTörlés
  4. Teljes döbbenet! :))
    Hogy keveredtem ide, és még a csiga is itt szemez velem! Pipacs, nagyon örülök, hogy idetévedtem, köszönöm, hogy belinkeltél, nagyon aranyos vagy!! Szuper a Te csigád is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barbi! :) Örülök, hogy idetévedtél! :) Én sokszor tévedek hozzád, nagyon jó a blogod és a receptjeid! :):) Az meg természetes, hogy belinkeltelek! ;)

      Törlés