2011. november 18., péntek

az Anew kudarca

Az Anew krémek az Avonnál  a prémium kategóriába tartoznak és az érettebb bőr ápolását célozzák meg. Miután elfogytak a jól bevált nappali és éjszakai krémeim, gondoltam itt az ideje így 31 évesen beruházni egy speciális krémre, hátha kicsit elejét lehet venni a fránya öregedésnek. :D Ezeket a termékeket rendeltem meg, persze akciósan, féláron, így sem volt olcsó, de mégsem 12 000-et kellett két krémért kiadnom.
Anew Rejuvenate revitalizáló éjszakai krém
Javítja a bőr textúráját, tónusát és tisztaságát, segít csökkenteni az apró ráncokat.


Anew Rejuvenate revitalizáló nappali krém SPF 25 UVA/UVB szűrővel
Segít javítani a bőr textúráját, tónusát, tisztaságát.

Várakozáson alul teljesítettek sajnos a termékek, egy hét használat után teljesen vízhiányos lett a bőröm, elkezdett hámlani.  Persze a tél és a lakás száraz levegője is közrejátszott, de az előző krémekkel ilyen bajom nem volt. Így sajnos az Anew krémek mentek a hűtőbe -remélve, hogy nyáron majd jók lesznek - én meg elrohantam megvenni a jól bevált kis krémeimet:




A két krém 2200, - !!! És máris rendbetette a vízhiányos foltjaimat, kellően hidratál, pihe-puha a bőröm. Itt sajnos igaz volt a mondás, hogy a járt utat járatlanra ne cseréld le. Ráadásul ez jó drága csere is volt. :S

1 megjegyzés:

  1. Nekem ezek az Anew cuccok nem jöttek be, Azt hittem túl érzékeny a bőröm, de akkor ezek szerint nem az a baj.

    VálaszTörlés