2011. november 15., kedd

Activia Jó estét!

Új termékkel jelent meg a piacon a Danone, ami arra sarkall minket fogyasztókat, hogy este is bátran együnk, de persze lehetőleg ezt a joghurtot. Az odáig ok, hogy joghurt, de ha megnézzük az összetevőit én már nem ajánlom olyan bátran esti fogyasztásra, pláne nem diéta idején. 150 gramm joghurtban 20,7 g szénhidrát, 19,2 g cukor, ez rengeteg, pláne este. Ha joghurtozni támad kedvünk, akkor inkább már válasszuk akár ugyanennek a gyártónak a natúr joghurtjait és kedvünkre tudjuk édesíteni (persze nem cukorral) és bármilyen gyümölccsel dúsítani. :) Mivel kíváncsi vagyok, én is megkóstolom majd ezt a terméket, de csak REGGEL! :)


6 megjegyzés:

  1. Hát igen, elég nagy diéta-gyilkos lenne ez így este... De persze biztos finom, mint minden sok cukrot tartalmazó desszert :D

    VálaszTörlés
  2. Jó kis adag CH van benne...és a kalóriáról ne is beszéljünk...

    VálaszTörlés
  3. Én megkóstoltam korábban és nekem nagyon nagyon édes volt. Főleg azok után, hogy már hónapok óta csak natur activiát eszem.

    VálaszTörlés
  4. Semmi extra. Nem éri meg az árát. Nálunk szinte mindenhol 180 Ft-ba kerül. Ebből már tök sok natúrt veszel és gyümivel elkeverve még fincsi is...

    Én nem szeretem natúran. De pl vanilíaaromával és édesítővel is tök fincsi. :D

    VálaszTörlés
  5. Úgy fel tudom magam húzni ilyeneken, mikor egészségesnek meg könnyűnek állítanak be valamit, ami igazából egyáltalán nem az:/

    VálaszTörlés
  6. Azóta se vettem, lehet nem is fogok. :D

    Suzie: na ez az, de nagyon sokan bekajálják, sajnos. :S

    VálaszTörlés