2011. november 2., szerda

motivációs farmer

Tavaly télen vettem egy farmert, ami nem jött rám csak térdig. De annyira tetszett, hogy nem hagyhattam ott és gondoltam jó lesz fogyis motivációnak is. :D  Mentségemre legyen szólva nem szokásom felhalmozni S-es cuccokat a szekrényemben több ezer forintért, ez az egy ilyen nadrágom van. És ez sem S-es, maradjunk a realitásoknál. :D  A nadrág kemény 1000 forintomba került egy turiban. :) Szóval tavaly térdig jött fel, egy hónapja pedig már feljött a derekamig de nem ért be. 1 hónapja kezdtem ugye igazán intenzíven és rendszeresen mozogni és láss csodát, ma már simán begomboltam! :) Nagyon örülök neki, mert ez további löketet adott a rendszeres mozgáshoz. Ja és kilóban nem igazán van változás, de ennek fényében azt mondom, nem is baj. :)))

12 megjegyzés:

  1. Ezigen, gratulálok! :-) Ez aztán a motiváció!!! Ha kilóban nem is érzed, a farmerod nem hazudik :-)))) Komolyan mondom kedvet kaptam a mozgáshoz :-)

    VálaszTörlés
  2. Akkor hajrá, tényleg rá lehet szokni. :D Örülök, ha motiváltalak. :)

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy és én is azért ugrálok, mert mondtad:P puszi

    VálaszTörlés
  4. De ügyes vagy! Én változatlanul nagyon lusta vagyok. :(

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Ez a legjobb érzés :) Lehet, vennem kellene valami extra-szűk cuccot nekem is, most jól jönne egy kis motiváció :D

    VálaszTörlés
  6. Na igen a kg-knál sokkal jobb mérce! És mekkora öröm mikor az ember belefér 1-1 darabba! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  7. Annyira tetszik a képen látható cipellö....áááááhhh, keeeeell(ene, ha hordanék magassarkút, ugyebár :D)

    VálaszTörlés
  8. Bogesz: igen, csak ezt a hülye berögződést kellene elfelejteni! :D

    Bogi: tényleg vagány, de nekem sem a kényelmes kategória. :D Nekem a csaj lába kéne! :D

    VálaszTörlés
  9. na jó, a lábait is elfogadnám, de az a cipö most szerelem <3

    VálaszTörlés
  10. nekem a cipő jön be inkább! :P :D

    VálaszTörlés
  11. No látod! Fentebb már írtam :) Nem a kiló számít.... :) Grat!

    VálaszTörlés