2012. november 14., szerda

TAG Dorkától

Megtetszett, hoztam és kitöltöttem. :)

Link: http://otthonka.blogspot.hu/2012/11/tag-het-kedd.html?showComment=1352843705099#c7812048344407080831



1. Egyenes haj vagy göndör haj?
Az én esetemben ez nem is kérdés szerintem, göndör. :) Nagyon ritkán egyenesíttetem ki, én nem kezdek hozzá otthon. :)

2. Szoli vagy önbarnítás?
Egyik sem. Nyáron napozni szoktam, de télen nem különösebben hat meg, hogy nem vagyok barna. 

3. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Persze, simán. 

4. Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Szemceruza, tus csak akkor, ha alkalmibb sminket dobok fel. 

5. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Egyik sem.

6. Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Utána, mert akkor látom, hogy kell-e még korrigálnom valamit. 

7. Alapozó vagy BB krém?
BB. Garnier olajmentes. Próbáltam az alapozómat használni, most hogy hidegebb lett, de a BB után nem megy... :O

8. Szájfény vagy rúzs?
Szájfény, vagy nagyon nude rúzs. Nem állnak jól a rúzsok.
9. Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt.

10. Avon vagy Oriflame? 
Avon. Nagyon szeretem a sminkcuccait, a lakkokat. A test- és arcápolási termékeit most nem használom. Illetve van még egy kevés Avon arcradírom, azt sem fogom újravenni. 

11. Színes smink vagy natúr smink?
Natúr smink általában, mert sokkal gyorsabb! 

12. Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lemosható. 
13. Bronzosító vagy pirosító?
Mindkettő. :) Nyáron inkább a bronzosító.

14. Hosszú pillák vagy dús pillák?
Alapból a dússágával nincs bajom, tehát hosszú! :)

15. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Inkább élénk, de a natúrt is szeretem néha. 

16. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Este! Reggelre úgy fog normálisan állni hajam. :D
17. DM vagy Rossmann?

Is.  A Dm-be jobban szeretek járni, de vannak dolgok, amiket csak a Rossmannban kapok meg. 
 
18. Borotva vagy gyanta?
Is. 

19. Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás.

20. Rövid vagy hosszú haj?
Hosszú, vagy félhosszú. 
21. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Nude.

22. Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?
Kétszer, reggel és este. Tiszta vízzel reggel, este Garnier arcisztítóval.

23. Milyen bőrtípushoz tartozol?
Vegyes. T-vonalban száraz, a többi normál, nyáron zsíros. :D

24. Használsz bőrradírt? Milyet?
Igen, hetente kétszer. Avon Clearskin.

25. Vannak szeplőid?

Nincsenek.

26. Tudod, hogy milyen árnyalatú a bőröd?
Pontosan nem. 

27. Milyen gyakran bököd ki a szemed szemceruzával?
Soha. :D

28. Vettél már sminket az e-bay-en?
Soha semmit nem vettem még az e-bay-en.

29. Szereted a drogériás sminkeket?
Miért ne szeretném? :)

30. Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?
Nem.

31. Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz?
A sárgára alapozott fej, az extra vékony és fekete szemcerkával kihangsúlyozott szemöldök. Nem sminkes hiba, de a lepattogott körömlakktól is rosszul vagyok. 

32. Melyik hírességnek tökéletes mindig a sminkje?
 Van olyan, akinek nem az? Szerintem általában az összesnek. 

33. Mit gondolsz a sminkről?
KELL! Én minden egyes nap hálát adok azért, hogy feltalálták a BB krémet, alapozót, szemöldökceruzát  és a pirosítót. :) Nálam ezek az alapkellékek. Azt hiszem ezeket egy lakatlan szigetre is vinném. :D Egyszerűen egy új nő néz vissza a tükörből, ha ezeket felkenem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése