2012. november 13., kedd

argánolaj

Már régóta érett bennem a gondolat, hogy beszerzem az argánolajat. Ez a múlt héten végre meg is történt. Elsősorban szemránckrém helyett gondoltam használni, de azóta már mást is kotyvasztottam belőle (hamarosan írok róluk).

Én ilyet kaptam a Herbáriában, elvileg salátaolaj, de ez semmit nem jelent. Ugyanolyan jó a bőrre és a hajra is. 100 ml volt 2700 forint, ami egészen megfizethető, pláne, hogy nagyon kevés kell belőle.

Mire jó az argánolaj?

Bőrre:
- táplálja a száraz repedezett bőrt,
- felveszi a harcot a terhességi csíkokkal, stríákkal,
- halványítja a régi hegeket
- ránctalanító hatású



Hajra:

- táplálja a száraz, töredezett hajat,
- enyhíti a viszkető fejbőr tüneteit,




Forrás: http://www.zoldpolc.hu/1060-arc-es-testapolas/1450-arganolaj-100ml

Ti ismeritek ezt az olajat? Használjátok valamire? :)

2 megjegyzés:

  1. pont a múltkor találtam a konyha szekrényben.hát nem igazán tudtam vele mit kezdeni.de most végre értelmet nyert!

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon kíváncsi vagyok mit kotyvasztottál :-)

    VálaszTörlés