2011. augusztus 14., vasárnap

új illat

Kezdett megcsappanni a parfümkészletem, így a héten beruháztam egy új illatra. Íme:


Fűszeres, keleties, buja illat. Imádom! :) Azt vettem észre, ahogy "öregszem" egyre jobban vonzódom a "nehezebb" illatok iránt. Ez is egy ilyen illat. A parfümválasztás nálam ugyanúgy "elsőszerelem" alapján megy, mint a ruhaválasztás. Ha úgy érzem megvan az igazi, sokat nem tökölök már landol is a kosárban a kiválasztott. :) 
Nektek mi az akuális vagy régi kedvencetek? :)

4 megjegyzés:

  1. Én csak és kizárólag a régi sárga Mexx-et használom... egyszerűen ebbe vagyok szerelmes 12 éve (hű, de öreg vagyok...). Mivel hűséges típus vagyok, így csak egyszer csaltam meg rövidebb időre a sötétzöld Édennel, de az a sokkal idősebb korosztály illata. Meg olyan Úrinős. Semmi esetre sem munkába járós. :P Amire viszont vágyom, az a Helloween... de még nem vettem rá magam közel 4 éve az újabb hűtlenkedésre...

    VálaszTörlés
  2. Ezt ismerem, tényleg jó! Nekem most az új Puma jött be nagyon. A múltkor a Rossmannnál akcióban volt a férfi és a női is. A jövőhéttől egy régebbi Puma lesz leárazva, szerintem tesztelem azt is! :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, és régi kedvenc a Dolce Gabbana Light Blue! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, kaptál tőlem egy díjat.. http://poppylak.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam-d.html

    VálaszTörlés