2011. január 29., szombat

a menstruáció és én...

...soha nem leszünk barátok. Meg az azt megelőző PMS is menjen a büdös francba. Az utóbbi napok másról sem szóltak, mint a kajáról. És persze mit kívánok ilyenkor a szénhidrátot. Még szerencse, hogy feltankoltam norbis finomságokkal, így viszonylag kisebb bűnöket követtem el, viszont ipari mennyiséget ezekből sem kellene ennem. Megdöbbentem, mert megnézve pl. a norbis sós kalóriatartalmát, semmiben nem különbözik egy normál sós sütitől. Ami persze nem jelenti azt, hogy ezek a termékek nem jobbak, azt viszont igen, hogy ezekből se kell halálra zabálni magát az embernek.
Remélem a mai napom már jobban alakul és vissza tudok térni a normál kerékvágásba...

2 megjegyzés:

  1. Ezzel már én is befürödtem, hogy ettem a norbis nasikat, mire megláttam a kalória tartalmúkat és utána olvastam valahol, hogy Norbi is csak 2-3 szemet ajánl belőle. Úgyhogy okosankell nassolni, sajnos még nem találták fel azt, amiből bármennyit ehetnénk. :((

    VálaszTörlés