2011. január 10., hétfő

10. nap

Bizony 10 kerek napja nem gyújtottam rá, és nagyon büszke vagyok erre. Azért nem írtam eddig ide, mert nem volt mit. Aki már szokott le a cigiről az tudja, hogy pótcselekvésként egyből jön a nassolás. Nálam sem volt ez másképp. Szerencsére ennek csütörtöktől gátat tudtam szabni. Sokat gondolkodtam rajta, hogy belevágjak-e egy 90 naposhoz hasonló életmódba, de végül úgy döntöttem maradok a már jól bevált módszernél. Update és mértéktartás. :)
Mozgás:
Megrendeltem Réka 20 perces DVD-jét, így Marci délelőtti és délutáni alvásidejéből fogok majd 20-20 perceket elcsípni plusz séta és úszás.
Mai menü:
R: két szelet toast kenyér májassal és egy kivi
T: alma
E: sült hús savanyúsággal
U: alma
V: virsli tormával

A többi napom is valami ilyesmi lesz, a szénhidrátot csak reggel engedélyezem magamnak. :)

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy a cigivel, csak így tovább! Ezután már a fogyi is jobban megy, a mai kajád pl. tökéletes! :))

    VálaszTörlés