2013. október 10., csütörtök

spenótos-fetás penne

A munkahelyemen ugyan van lehetőség menüzésre, és viszonylag elérhető áron is (600,-/2fogás), de sem a mákos tésztáért és sem a tejbegrízért nem vagyok hajlandó ennyit fizetni. Így marad a hétvégi és az esti főzőcskézés. Törekszem a gyors, de finom és tartalmas ételek elkészítésére, így nagyon megörültem, amikor a csinosodós csoportban közzétették ezt a receptet. :)
Imádom a fetát és a spenótot együtt, szóval nem volt kérdés, hogy hamarosan el is készül.

Ahogy én csináltam:
Egy kis fej hagymát apróra vágtam és elkezdtem együtt pirítani kockára vágott kolozsvári szalonnával, amikor jól megpirultak ment rá a fagyasztott aprított spenót, amikor az is kiolvadt és lepirult, akkor jött a t morzsolt feta sajt és a főzőtejszín. Közben megfőztem a durumpennét. A tésztát összekevertem a szósszal és már ment is a dobozba. :) Nem sóztam mert a feta és a szalonna is elég sós.

Mosogatással együtt 45 perc alatt kész! :)


4 megjegyzés: