2013. január 11., péntek

Lovely csomag

Még tavaly megkeresett a Lovely Cosmetics magyarországi képviselője, lenne-e kedvem tesztelni a termékeiket? Naná, hogy volt kedvem, és bár a blogom abba akartam hagyni, a héten megkaptam a csomagot és ez adott egy újabb löketet a folytatáshoz. :) Köszönet ezért is a Lovelynek, na meg a szuper kis csomagért is, ami nem is volt kicsi. :);) Annyit elárulok, hogy mindenből kettőt kaptam így Nektek is lehetőségetek lesz játszani a lakkokért, rúzsokért és a szemhéjtusért! :)


15 megjegyzés:

  1. ezek a Must Have-ek még mindig nagyon tetszenek.. :)

    VálaszTörlés
  2. N, de jó, én örülök, hogy motiválódtál a folytatásra :-) Gyönyörűek ezek a lakkok, szerintem benevezek majd én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Katy! :) Még jóóóó, hogy benevezel, lakkokról van szó! :D

      Törlés
  3. Így képen is nagyon szép színük van! :) Örülök, hogy lelkesedést kaptál :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj mennyi gyönyörűség... :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg jó, hogy nem hagyod abba, mert bár én nem vagyok csajos, néha azért elcsábulok, miután olvastalak. :) Amúgy meg én kék lakkot szeretnék nyerni :D:D

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy visszatértél:) Búék!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó, hogy folytatod. :) szupi cuccok!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek! Sajnos én itt, Romániában nem találok Lovely lakkokat, szerintem nálunk nem forgalmazzák. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár. :( Bár nálatok is vannak csudaszép lakkok, amiket meg itthon nem lehet fellelni.

      Törlés