2010. augusztus 29., vasárnap

itt van megállás

A terhességem előtt időről-időre próbáltam kordában tartani a testem elburjánzását. (ez szép volt! :D) Több-kevesebb sikerrel.
Ahhoz képest, hogy szültem a 40-42-es méretű ruhák továbbra is jók, de basszus 75 kg vagyok és ha így folytatom a zabálást, akkor annak nem lesz jó vége. Szóval mától próbálkozom a már jól bevált módszerrel,  a norbi ápdéttel, heti kétszer úszni járok , elhagyom a light kólát  és minden más káros dolgot.

Mai nap eddig:
R. egy szelet kalács plusz valami pirítós féle tk. kenyérből (U2-U3)

A többit egyelőre passzolom.

1 megjegyzés:

  1. Most tévedtem erre :) Látom már egy jó ideje vezeted :). Klassz. Az oldalsó sávban levő képen nem nézel ki 42-es méretűnek. Mennyiről indultál és mennyi vagy most (ha nem vagyok indiszkrét)? :)
    Tavaly (2010 elején) még 71 voltam (huhh), majd szeptemberre már 59kg. Szerintem a hangsúly a kaján van és nem a tornán (persze nem elhanyagolható). Vacsira joghurt amúgy meg mindent lehet enni mértékkel. Szerintem. No és persze terhes lettem. De ezt már tudod :))).
    Kitartást! puszi

    VálaszTörlés